marți, 5 octombrie 2010

Bieber Non-Fever

Nu am putut sa ma decid cu ce chestie sa postez pentru prima data, am avut de ales intre Bieber si Twilight, dar dat fiind ca la Twilight e mai mult si nu am timp in seara asta, am, decis sa va arat una dintre cele mai comice fotografii ever. Va anunt de pe acum ca nu prea o sa aveti ce citi (in afara de bancuri), mai mult insa veti vizualiza.Si daca veti citi, va fi in engleza.Sa-mi spuneti daca vreti si traducere :P Sa nu mai lungesc vorba, here comes the Bieber:

1. Speechless, sadly true :D :))
2. Daca nu stiati deja bine-cunoscutul moment de "glorie", va invit sa-l vedeti aici :



Totul dupa capul in usa este doar BLAH-BLAH-BLAAAHH =))

Am dat un simplu search pe "Goagal" pentru "Bancuri cu Justin Bieber" si, desi mai fusese cautat inainte de cateva mii de ori, eu si ceilalti am ramas complet dezamagiti. Dar va promit ca de indata ce apare vreun banc eu vi-l voi posta aici. See ya!

2 comentarii:

  1. =))))
    drăguţe=))

    p.s. vezi că nu merge filmuleţu`.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum indrazneste sa se compare cu Kurt Cobain?/:) dada stiu am facut o mica cacofonie... :-?

    RăspundețiȘtergere