luni, 4 octombrie 2010

Hello All

New blog, huh?
Da. Celalalt (www.profund-antianalfabet.blogspot.com) este un pic cam prea neincapator pentru toate chestiile pe care le am in minte, asa ca l-am deschis si pe acesta, un loc special pentru tot campul lexical al cuvantului "fun". De la melodii, fotografii si videoclipuri, grafice sau bancuri, tot ceea ce imi place va fi regasit aici.

De ce "My Comic Corner"?
In traducere libera, "My Comic Corner" inseamna "Coltul meu vesel". Initial, celalalt blog era pentru cele mai penibile fotografii din superba noastra tara, insa am hotarat sa extind aria chestiilor funny, asa ca acela va ramane un loc in care voi scrie despre filme, muzica, fotografie, intamplari personale, dar si poze tipic romanesti, iar aici, dupa cum am spus, va fi un templu al distractiei.

Am in calculator o colectie considerabila de bancuri, poze, si grafice si in ultimul timp am tot incercat sa le gasesc un loc prielnic, care sa le valorifice.Si se pare ca am facut rost de unul.

Cat de des voi scrie?
Cat de des voi putea, atunci cand voi gasi pe net sau de ce nu, cand voi inventa glume.

Carei categorii ma adresez?
Scopul meu este de a ma face inteleasa de aproape toate categoriile ce implica persoane cu un IQ mai mare decat o maimuta.Problema este ca voi scrie destul de mult si in engleza, pentru ca unele chestii nu pot si traduse si sa sune bine in acelasi timp.

Acestea fiind spuse si fiindca in seara asta nu am timp, cel mai probabil de maine voi incepe sa postez si aici. Pana una, alta, pe celalalt blog se desfasoara sondajul "Special Artist for November". See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu